مقالات

بهترین مدل های جاروبرقی

Vacuum Cleaner Machines

بهترین مدل های جاروبرقی

 

اگر برای خرید بهترین مدل های جاروبرقی به بازار یه سر بزنید، با طیف متنوعی از برندها و مدل های ایرانی و خارجی جاروبرقی مواجه خواهید شد و به همین دلیل در انتخاب یک جاروی مناسب و کارآمد با مشکل مواجه می شوید.

ما در این مطلب به معرفی بهترین مدل های جاروبرقی خارجی که امکان خرید آنها در بازار ایران هست، خواهیم پرداخت.


1. جاروبرقی سری 8 بوش مدل BGL8PRO5

جاروبرقی-بوش-مدل-BGL8PRO5

جاروبرقی سری 8 بوش


وقتی صحبت از کیفیت لوازم برقی خانگی باشد، یکی از معتبر ترین  و با کیفیت ترین سازندگان در سطح جهانی، برند آلمانی بوش است.

کمپانی بوش توانسته مقام اول را به عنوان تولید کننده بهترین جاروبرقی در سال های 2020,2021,2022,2023 کسب کند و همین امر باعث شده که این شرکت به عنوان بهترین برند جاروبرقی در جهان شناخته شده است. بنابراین به صراحت می توان گفت که بوش بخش بزرگی از این بازار را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

در صدر بهترین جاروبرقی های دنیا مدل BGL8PRO5 بدون رقیب ایستاده و تمام انتظارات از یک جاروی حرفه ای را برای شما فراهم کرده است. این جاروبرقی بدون شک بهترین و قوی ترین جاروبرقی دنیاست.

بوش از یک موتور کمپرسور 1800 واتی با قدرت مکش معادل یک جاروبرقی 3000 وات استفاده می کند. توجه داشته باشید که موتورهای کمپرسور با پره های هوای بسیار دینامیک و جریان هوای کالیبره شده می توانند قدرت بسیار بالایی ارائه دهند.

به اندازه کافی در مکش گرد و غبار و مصرف برق در موتورهای کمپرسور Jar نسبت به موتورهای معمولی پایین تر است، بنابراین این جاروبرقی با توجه به قدرت مکش بسیار بالا و مقایسه آن با بهترین مارک های موجود، برچسب انرژی A را به خود اختصاص داده است.

موتورهای کمپرسور همگی صدای بسیار کمی دارند که باعث می‌شود از سوپرشارژر جاروبرقی BGL8PRO5 حتی در هنگام مکیدن آن استفاده شود که باعث شده این مدل در رده ی جاروبرقی های فوق کم صدا قرار گیرد و در بالاترین سطح، صدای آن تنها 74 دسی بل D است.

جاروبرقی BGL8PRO5 دارای وزن 5.5 کیلوگرم است که ممکن است برای بسیاری از خانم ها یک جاروبرقی سنگین باشد، اما توجه داشته باشید که با وزن بیشتر جاروبرقی ها تقریباً یکسان است.

البته که وزن جاروبرقی معیار مناسبی برای انتخاب نیست ولی چیزی که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید این است جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای 4 چرخ بسیار روان است که از فلز ساخته شده است و می تواند 360 درجه بچرخد و می تواند قدرت مانور شما را از هر طرف افزایش دهد.

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش BGL8PRO5 برای منزل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم دفترچه راهنمای جاروبرقی را مطالعه کنید


خلاصه بهترین جاروبرقی بوش آلمان مدل BGL8PRO5

جاروبرقی BGL8PRO5 ساخت آلمان با رنگ ضد رسوب تیتانیوم دارای قوی ترین موتور کمپرسور 1800 وات معادل جاروبرقی 3000 وات با حداکثر میزان صدای 74 دسی بل اما با وزن 5.5 کیلوگرم می باشد. دارای 4 چرخ فلزی با چرخش 360 درجه که به راحتی روی هر سطحی حرکت می کند و با لوله کنفی به راحتی می توان تصور کرد که جاروبرقی هرگز نمی شکند.

از طرف دیگر محافظ سپر هوا وجود دارد. ممکن است طول بکشد تا جارو به دیوار یا خانه شما برخورد کند و از آسیب دیدن جارو و سینک شما جلوگیری کند. از دیگر بهترین ویژگی های جاروبرقی BGL8PRO5 می توان به فیلتر HEPA، هشدار تعویض کیسه، سیستم Power Protect، لوله های تلسکوپی، Quattro Power، Silent Clean Premium با هم و با قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.

اگر مایل به خرید این جاروبرقی برای منزل خود هستید می توانید آن را بصورت حضوری یا اینترنتی با بهترین قیمت و با گارانتی از فروشگاه اکوبندر خریداری نمایید.


2. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 جدیدترین مدل جاروبرقی فیلیپس است که در سال 2023 به بازار آمده در کنار ظاهر بسیار شیک، قدرت و کیفیت بی نظیری دارد.

این مدل جاروی فیلیپس در ادامه ی سری FC9170 و FC9174 که دو مدل از پرفروش ترین جاروبرقی در بازار هستند، عرضه شده و جاروی کامل تری نسبت به سری های قبلی می باشد.

کمپانی فیلیپس از تولید کننده ممتاز لوازم خانگی است که محصولات آن تقاضای ثابتی در بین خریداران بالقوه دارد.

در اینجا ما سعی میکنیم دلایل محبوبیت جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 را با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل کنیم و ارزیابی کنیم که آیا واقعاً یک یاور شایسته برای خانم های خانه دار است یا خیر.

اجازه دهید به پارامترهای فنی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 بپردازیم:

مصرف برق / مکش – 2200 وات / 500 وات
نوع جمع کننده گرد و غبار / ظرفیت – کیسه / 4 لیتر
لوله تلسکوپ / شلنگ انعطاف پذیر – بله / بله
پد نرم برای محافظت در برابر برخورد – بله
تعداد نازل / برس توربو – 4 عدد / است
ابعاد / وزن – 320x500x280 میلی متر / 6.3 کیلوگرم

بدنه ی جاروبرقی Philips FC9177 از پلاستیک بسیار محکم و عالی ساخته شده است و تمام قطعات با دقت روی یکدیگر تنظیم شده اند. سطح بدنه کاملا مات است که ظاهر دستگاه را زیباتر می کند. این جاروبرقی را از هر طرف بررسی کنید، بیشتر عاشق ظاهر و طراحی آن می شوید.

همچنین می توانید شیارهای مخصوصی را روی بدنه مشاهده کنید – سازنده سوراخ هایی را برای اتصال برس با لوله نصب شده در آن در نظر گرفته است.

این مدل دارای تجهیزات مناسبی است – تمام انواع نازل های لازم در آن گنجانده شده است. از جمله برس های Tri-Active و Turbo; برای شکاف های کوچک و دور از دسترس.

برس توربو به راحتی نصب می شود و به همین راحتی  میتواند بیش از 99.9 درصد از ذرات ریز گرد و غبار – از جمله ریزگزد، موی حیوانات خانگی و گرد و غبار را جذب می کند و همین قابلیت آن را انتخابی ایده آل برای مبتلایان به هر نوع آلرژی و بیماران تنقسی می کند.

همچنین چراغ‌های ال‌ای‌دی که با ظرافت در جلوی نازل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 نصب شده اند، گرد و غبار نامرئی را روی کف‌های سخت قابل مشاهده می‌کنند، بنابراین هرگز نقطه‌ای را از دست نمی دهید و می‌توانید تمیز کردن کامل را در انواع کف‌های سخت تضمین کنید. یک سنسور به طور خودکار چراغ های LED را هنگامی که نازل استفاده می شود روشن می کند و در صورت عدم استفاده از آن خاموش می شود.

تنظیم کننده قدرت مکش روی بدنه به کنترل راحت تر دستگاه کمک می کند. علاوه بر این، دریچه ای نیز روی دسته تعبیه شده است که می توان از آن برای تنظیم بیشتر قدرت مکش استفاده کرد.

هر دو نازل برس برای اتصال به لوله و پایه های پلاستیکی، روی شیلنگ موجدار متحرک هستند – آنها در همه جهات می چرخند. این ویژگی باعث می شود که تنظیم جهت حرکت را آسان می کند و آلوده ترین مناطق را تمیز می کند.

اگر قصد خرید جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 برای منزل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم دفترچه راهنمای جاروبرقی را مطالعه کنید.

اگر مایل به خرید این جاروبرقی برای منزل خود هستید می توانید آن را بصورت حضوری یا اینترنتی با بهترین قیمت و با گارانتی از فروشگاه اکوبندر خریداری نمایید.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *