مقالات

یخچال دوقلو بخرم یا ساید بای ساید

یخچال دوقلو بخرم یا ساید بای ساید


شاید سوال خیلی از کسانی که میخوان یک یخچال فریزر جادار بخرن این باشه که: یخچال ساید بای ساید بخرم یا دوقلو ؟

اگر آشپزخانه را قلب خانه‌ی خود بدانیم، بدون شک یخچال هم قلب تپنده ی آشپزخانه است. همین امر باعث می شود انتخاب یک یخچال فریزر باکیفیت گاهی چالش برانگیز باشد. هیچ نگرانی به خود راه ندهید. ما اینجا هستیم که شما را در انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر راهنمایی کنیم./

تصور کنید در یک صبح زیبای شنبه زود از خواب بیدار می شید و به همراه خانواده برای خرید یک یخچال جدید آماده می شید. شما لیست خود را جمع آوری کرده و به نزدیک ترین خرده فروش لوازم خانگی مراجعه می کنید.

همانطور که وارد می شوید، با گزینه های زیادی روبرو می شوید، از مدل های براق استیل ضد زنگ گرفته تا طرح ها و رنگارنگ های متفاوت. اگر جادار بودن یخچال برای شما اولویت باشد، با کمی کنکاش متوجه می شوید که برای خرید یک یخچال فریزر جادار باید از بین مدل های ساید بای ساید یا دوقلو ، یکی را انتخاب کنید.

ما در این مقاله برای راهنمایی شما و تصمیم گیری راحت تر، به مقایسه یخچال فریزر دوقلو و ساید بای ساید خواهیم پرداخت.


مزایای یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید دارای ظاهری یک دست و خوش ساخت هستند و از نظر طراحی، کامل کننده‌ی دکور آشپزخانه خواهند بود. دیگر مزیت یخچال ساید که تنها منحصر به همین مدل هست، یخساز اتوماتیک است که قادر است تکه های یخ را بصورت اتومات در دسترس شما قرار بدهد. در صورتی که دیگر مدل های یخچال چنین قابلیتی وجود ندارد.

.

در یخچال فریزر ساید بای ساید همیشه قسمت یخچال بزرگ تر و دارای فضای بیشتری نسبت به فریزر است 

معممولاً یخچال های ساید در حجم های بزرگ ساخته می شوند و برای خانوارهای متوسط تا پرجمعیت طراحی شده اند و دارای فضای نسبتاً مناسبی هستند. این مدل یخچال فریزرها با برخورداری از فناوری های پیشرفته و هوشمند و موتورهای اینورتر، مصرف انرژی پایینی دارند که بر روی قبض برق شما در آخر ماه، خود را نشان می دهد.

در بعضی مدل ها قابلیت InstaView Door-in-Door به سایدها اضافه شده که این امکان را می دهد که قبل از باز کردن درب اصلی یخچال، بتوانید درون آن را ببینید و از  محتویات درون آن انتخاب کنید. به همین دلیل زمان باز ماندن درب یخچال کوتاه تر و در نتیجه مصرف برق کمتر خواهد شد. البته این قابلیت را فقط از جدیدترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید انتظار داشته باشید.

جدیدترین یخچال فریزر ساید بای ساید


معایب یخچال فریزر ساید بای ساید

حالا که مزایای ساید بای ساید را گفتیم، باید ضعف های این مدل ها را هم بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری در خرید یخچال فریزر برای منزل خود داشته باشید.

وقتی یخچال فریزر ساید باید ساید را از نزدیک می بینیم، اولین نکته ای که به ذهن آدم می رسد وزن بسیار زیاد آن است و دومین مساله، حجم بزرگ یخچال است که فضای بسیار زیادی از آشپزخانه را اشغال می کند. همین دو مورد، جابجایی و حتی جاگذاری آن را در آپارتمان های نقلی و آشپزخانه های کوچک امروزی با چالش های زیادی روبرو می کند.

دیگر موردی که ممکن است شما را از خرید ساید بای ساید پشیمان کند، گران قیمت بودن آنهاست. اگر شما هم مانند بیشتر خریداران تلاش می کنید که با بودجه ای که در نظر گرفته اید، وسایل بیشتری برای خانه خود خریداری کنید، احتمالاً قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ، شما را از خرید آن منصرف خواهد کرد.


مزایای یخچال فریزر دوقلو

بهترین مزیت یخچال فریزر های دوقلو گنجایش بسیار زیاد و مساوی هر دو قسمت یخچال و فریزر است. اگر یک خانواده ی پر جمعیت باشید، با خرید این مدل هیچ وقت دغدغه کمبود جا برای مواد خوراکی را نخواهید داشت.

یخچال فریزر دوقلو

چه خانه ی شما بزرگ و چه کوچک و جمع و جور باشد، نگرانی برای حمل یخچال فریزر دوقلو نخواهید داشت. به دلیل دو تکه مجزا بودن (همان طور که از اسمش پیداست) جابه جایی آسان از دیگر امتیازات یخچال فریزرهای دوقلو است.

اگر کابینت آشپزخانه شما برای این مدل ها طراحی بشود، شما امکان نصب بصورت مجزا را خواهید داشت، بصورتی که هر دو قسمت یخچال و فریزر را در یک گوشه از آشپزخانه خود قرار بدید و از این مزیت کاربردی استفاده کنید.

همین طور از دیگر مزایای جدا بودن دو قسمت یخچال و فریزر این است که به دلیل داشتن دو موتور مجزا، در صورت بروز مشکل برای هر قسمت از آنها، طرف دیگر از کار نخواهد افتاد و می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت یخچال فریزر دوقلو


معایب یخچال فریزر دوقلو

با درک بهتری که از مزایای یخچال فریزرهای دوقلو پیدا کردیم، حالا بیایید با هم به چند نکته ی منفی از آنها بپردازیم که باید در موقع خرید، در نظر داشته باشیم.

یخچال فریزرهای دوقلو مصرف برق بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارند و این امر به دلیل داشتن دو موتور مجزا در دو قسمت آن است و اگر مبلغ قبض برق برای شما دارای اهمیت زیادی باشد، احتمالاً گزینه‌ی مناسبی برایتان نخواهد بود.

همچنین یخچال فریزر های دوقلو دارای طراحی ساده تری هستند و امکاناتی مانند یخ ساز اتوماتیک در آنها وجود ندارند.


نتیجه گیری

حالا که با مزایا و معایب یخچال فریزر های ساید بای ساید و دوقلو آشنا شدیم، وقت آن است که به سوالی که هدف این مقاله است پاسخ بدیم که یخچال ساید بهتر است یا دوقلو ؟

همانطور که اشاره شد هر کدام از این مدل ها نکات مثبت و منفی خود را دارند و این شما هستید که با توجه به نیازها و انتظارات خود، باید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. البته ممکن است محدودیت هایی مانند فضای کوچک یا کابینت آماده ساخته شده یا … شما را اجبار به انتخاب کند. ولی می توانید با خرید یک یخچال فریزر خوب از برندهای معتبری مثل LG, SAMSUNG, HITACHI, AEG, BOSCH یا دیگر برندهای خوشنام، خیال خود و خانواده را تا سال های طولانی از داشتن یک یخچال فریزر خوب راحت کنید.


در این مطلب ما سعی خود را کردیم تا به مقایسه دو مدل از پرفروش ترین یخچال فریزرهای بازار بپردازیم. شما  عزیزان میتواند از بخش یخچال و فریزر در سایت ما، انواع مختلفی از جدیدترین مدل های یخچال فریزر را مشاهده و مقایسه کنیدو در صورت تمایل می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

اگر تمایل داشتید که از قیمت های دقیق کالا اطلاع داشته باشید یا خرید خود را از فروشگاه اکوبندر انجام بدید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس داشته باشید.

واتساپ ۱: ۰۹۱۷۳۷۶۶۰۰۸      واتساپ ۲: ۰۹۱۲۶۴۹۸۰۰۷

همکاران و فروشندگاه عزیز از سراسر کشور برای اطلاع از موجودی کالای عمده و اضافه شدن شماره اشان در لیست انتشار فروشگاه لوازم خانگی اکو بندر می توانند مشخصات خود و کارت ویزیت فروشگاهشان را به شماره های بالا در واتساپ ارسال نمایند

برای خرید حضوری به آدرس: بندر دیلم، خیابان شریعتی شمالی، جنب بانک رفاه کارگران مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *