مقالات

۶ مورد از بهترین وسایل کمپینگ؛ مخصوص عاشقان سفر و طبیعت‌گردی

اگر از عاشقان طبیعت و طبیعت‌گردی باشید می‌دانید که لذت کمپ زدن در طبیعت با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. اما کمپ زدن و شب ماندن در طبیعت به همین سادگی‌ها نیست و برای این کار باید وسایل تخصصی و مناسب داشته باشید. البته حتما نیازی به خرید گران‌ترین وسایل کمپینگ نیست اما باید مطمئن باشید که بهترین وسایل کمپینگ را انتخاب می‌کنید تا بتوانید تجربه‌ی خوبی از سفر کوتاه به دل طبیعت بسازید.

در این مطلب از دیجی‌کالا مگ قرار است بهترین وسایل کمپینگ، مناسب برای کمپ زدن‌های یک یا چند شبه، را به شما معرفی کنیم تا در این پاییز زیبا برای خوابیدن زیر آسمان و در آغوش طبیعت آماده شوید.

 

1-چادر

 

یک چادر مناسب برای هر سفری در فضای باز ضروری است. . اگر بخواهیم یک چادر را در لیست بهترین وسایل کمپینگ قرار دهیمم باید بگوییم که چادر خوب به معنای خشک و گرم ماندن شما و داشتن خواب خوب و راحت است و باید متناسب با نیازهای کمپینگ شما و حداقل یک شب ماندگاری باشد در زیر بهترین انتخاب‌های ما در هر دسته را خواهید یافت. چادرهای کمپینگ به سه دسته‌ی عادی، سقفی و سایبان تقسیم می‌شوند.

چادرهای عادی همان چادرهایی هستند که تقریبا همه‌ی ما در سفرهای مختلف دیده‌ایم و پرکاربردترین نوع از این محصول است. چادرهای سقفی روی سقف ماشین‌هایی مثل جیپ و پاترول که فضای بزرگی دارند نصب می‌شود و معمولا افرادی که کمپر دارند یکی از این مدل چادرها دارند. چادرهای سایبان هم برای محل غذا خوردن، آشپزخانه یا ایجاد محلی برای نشستن و استراحت کردن در کمپینگ استفاده می‌شوند. این چادرها دیواره ندارند و فقط مثل یک سایه‌بان عمل می‌کنند.

شاید بپرسید که با توجه به تنوع بالای چادرها، بهترین برند چادر کمپینگ چه چادری است؟ جواب این سوال بسیار ساده است. بهترین چادر کمپینگ آن چادری است که در درجه‌ی اول با نیاز و نوع محل کمپینگ متناسب باشد و بعد از آن، از مواد اولیه‌ی خوبی ساخته شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *